Představujeme vám naše lektory
![peter agh peter agh](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2022/04/peter-agh-100x100.jpg)
Ing. RNDr. Peter Agh
Autor učebnic informatiky pro 1. stupeň ZŠ. V současnosti se věnuje se IT konzultacím a didaktice informatiky. Kromě informatiky a didaktiky informatiky ho zajímá také didaktika matematiky a vzdělávání vůbec. V současné době se účastní programu Učitel naživo.
![zina pittrova zina pittrova](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/zina-pittrova-100x100.jpg)
Mgr. Zina Pittrová
Hlavními okruhy jejího zájmu jsou výuka výslovnosti a hláskování, výuka angličtiny pomocí technologií a písniček, výuka zaměřená na žáka (learner-centred teaching), a především rozvoj komunikativních dovedností studentů.
![jitka michnova jitka michnova](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/jitka-michnova-100x100.jpg)
PhDr. Jitka Michnová
Spolupracuje s nadací Pomáháme školám k úspěchu, připravila a realizuje projekt „Učitel naživo“. Je zkušenou lektorkou, od roku 2008 vede semináře a otevřené hodiny zaměřené na výuku Hejného matematiky dle metody VOBS, podílí se na přípravě a průběhu konferencí a letních škol.
![julie machatova julie machatova](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/julie-machatova-100x100.jpg)
Mgr. Julie Machatová
Dlouhodobě spolupracuje na edukačních a propagačních aktivitách Hrdličkova muzea člověka PřF UK, vzdělávacího centra ArcheoPop, jehož je zakládající členkou, a nejnověji i Náprstkova muzea asijských, afrických a amerických kultur.
![ivo kralicek ivo kralicek](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/ivo-kralicek-100x100.jpg)
RNDr. PhDr. Ivo Králíček, Ph.D.
Dlouhodobě se snaží vzbudit zájem žáků o přírodovědné obory. Často organizuje odborné exkurze, přednášky a kurzy pro mládež a učitele se zájmem o přírodu. Za svoji činnost získal v roce 2019 cenu Učené společnosti České republiky pro pedagogy.
![martina grycova martina grycova](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/martina-grycova-100x100.jpg)
Mgr. Martina Grycová
Lektorsky spolupracuje s Nakladatelstvím Fraus v seminářích zaměřených na genetickou metodu čtení a psaní. Je zároveň spoluautorkou učebnic genetické metody čtení a psaní: Začínáme číst a psát genetickou metodou, Už čteme a píšeme sami.
![karla cerna karla cerna](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/karla-cerna-100x100.jpg)
Mgr. Karla Černá
Spoluautorka učebnic Začínáme číst a psát genetickou metodou a Už čteme a píšeme sami. Externě spolupracuje s Pedagogickou fakultou Masarykovy Univerzity v Brně v oblasti strategie a řízení třídy.
![gabriela babusova gabriela babusova](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/gabriela-babusova-100x100.jpg)
PhDr. Gabriela Babušová, Ph.D.
Zástupkyně ředitele na základní škole a externí spolupracovnice katedry českého jazyka na PedF UK, kde se zaměřuje na didaktiku českého jazyka pro 1.stupeň. Zkušenosti uplatňuje jako odborná konzultantka, autorka a lektorka.
![katerina valcharova katerina valcharova](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/katerina-valcharova-100x100.jpg)
Mgr. et Mgr. Kateřina Valchářová
Jejím velkým koníčkem je oblast zážitkové pedagogiky, zkušenosti získávala nejen v rámci tuzemských organizací, ale také během zahraničních pobytů v USA, Španělsku nebo Anglii. Své dovednosti aplikovala na stovkách adaptačních a seznamovacích programů pro děti všech věkových skupin.
![jana tvrznikova jana tvrznikova](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/jana-tvrznikova-100x100.jpg)
Mgr. Jana Tvrzníková
Aktivně se podílí na přípravě německých letních táborů pro děti a mládež v Německu, Holandsku a ČR. Je spoluautorkou učebnicové řady němčiny pro 2. stupeň ZŠ a víceletých gymnázií Deutsch mit Max neu + interaktiv.
![andrea tlaskalova andrea tlaskalova](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/andrea-tlaskalova-100x100.jpg)
Mgr. Ing. Andrea Tláskalová
Je koordinátorkou pro Environmentální vzdělávání, výchovu a osvětu, pro Globální rozvojové vzdělávání a na škole vede programy Ekoškola, Světová škola, Škola pro udržitelný život, Fairtradová škola, Skutečně zdravá škola a Podnikavá škola.
![stanislav stepanik stanislav stepanik](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/stanislav-stepanik-100x100.jpg)
Doc. PhDr. Stanislav Štěpáník, Ph.D.
Zabývá se komparativní didaktikou mateřského jazyka. Vyučuje disciplíny související s didaktikou českého jazyka, s aktuálními otázkami současné češtiny a jejich didaktickými implikacemi. S českými, slovenskými a polskými kolegy vytvořil novou didaktickou koncepci výuky češtiny na 1. a 2. stupni ZŠ.
![pavel sidak pavel sidak](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/pavel-sidak-100x100.jpg)
PhDr. Pavel Šidák, Ph.D.
Odborný pracovník Oddělení lekografie ÚČL AV ČR, od roku 2016 lektor na Vysoké škole kreativní komunikace. Vedoucí redaktor časopisu Česká literatura.
![martin prosek martin prosek](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2021/11/martin-prosek-100x100.jpg)
PhDr. Martin Prošek, Ph.D.
Podílí se na činnosti jazykové poradny ÚJČ, zabývá se vývojovými pohyby v současné češtině, její normou a kodifikací. Je spoluautorem Internetové jazykové příručky, věnuje se též popularizaci jazyka v médiích.
![Jaroslav Pinkas_maly Jaroslav Pinkas_maly](https://www.modernivzdelavani.cz/wp-content/uploads/2022/04/Jaroslav-Pinkas_maly-1-100x100.png)
Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D.
Didaktik, lektor a historik. Učil na několika pražských gymnáziích a v současnosti působí v Ústavu pro studium totalitních režimů a zároveň na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Věnuje se především využití audiovizuálních materiálů ve výuce. Hlavní autor učebnice dějepisu pro 9. ročník ZŠ s názvem Soudobé dějiny.